уторак, 8. децембар 2015.

Yugen Blakrok




"Ima mnogo bikovih govana tamo već, nemoj se još stresirat negativnošću prema sebi..."

Eto je i kad repuje


Srednjoškolac u meni navučen na WU familiju odobrava ovo. Na stranu, ali tako sam se osetio. Znam za nju duži period ali nisam preslušao album. Kao, video sam Četerboksin spot, super, ali nisam imao vremena i nakon toga i zaboravio, a to beše davno, i to nije trebalo raditi. Tada mi je pažnju uhvatio Robo The Technitian, koji mi je bio podjednako otkrovenje kao i ovo. RIP.
Južnoafrički rep je u pitanju, na blogu iz Srbije. Što doživljavam kao onu prijavu "iz pičke materine" kad lik u dnevniku ne može da prelomi naziv mesta. Malo mi je sve to nadrealno, da ne slušam rep dovoljno dugo, osećao bih se prilično hipsterski. Ali, ono što je važno, album, Return of the Astro-goth. Remek delo produkcije i repa, zvuči kao da je neko dugo bio zaključan u podrumu i sve skontao. Za razliku od Son of Saturn i ostalih nju ejdž rep tripova, ovo zvuči mnogo stabilnije i manje mistika radi mistike. Zvuči jasno, na tu jednostavnost sam se i upecao. Ima naravno i samurajštine i sekte, pripisaću to stilu i suštini, a i gotivim ja to generalno, dok ima veze sa životom. A ovde ima, i zato preporuka. Ima par spotova sa albuma, svi slični meni ložači neka pogledaju, ali su mi jače druge trake sa albuma. U emisiji sam zavrteo Tetra tarantula i Neo.Vadar, eto npr te, Left Right Hand može isto. Mada, na svako novo slušanje otvori se neka druga traka, a i pošto nisam davno preslušao neki album više od 10 puta bez da me smori bar delom, imam potrebu da podelim sa bilo kim ovaj šugavi 128kbps rip. A može se čuti i na bendkempu.

Yugen Blakrok album - skini
Bendkemp

Нема коментара: