понедељак, 14. децембар 2015.

tačno određeni svakodnevni klimoglav


Svako ko stavi fokin goluba na omot albuma ima moj večni rispekt. Album The everyday headnod ti je pred očima. Figub kuca muzikicu, Tek(nikal development) repuje, dvojica iz Man of Boooom grupe, Švabo i Englez. Specifičan album, meni je baš osveženje. Zgotivio sam Tekov trip sa repovanjem. Seckanje i duge pauze među rečima mi baš remete percepciju toka, pa i kada odbija da rimuje ili isfura neku čudnu šemu, ali onda mi to zvuči nalepljeno na bubanj i dobija neku drugu dimenziju. Bira reči solidno, to je onaj lik kod koga se treba diviti što jednostavnijoj rimi, tako da kul. Dobar je album za prokljuviti minimalizam u rep formi. Jedinstvena kombinacija, a to se i ceni.


Eto jedan video, ima još 4 na tom kanalu, pa pogledaj ako hoćeš.


Нема коментара: