недеља, 17. јануар 2016.

RIP


Digitalni oproštaj od dragog mi harda koji je vrisnuo neki dan. Stotine điđabajta samo kopanog repa n shiet. Spašeno sa prethodnih hardova. 
Dobro, nije da mi je vlaga pokrivila ploče ili deca ih đeca izgrebala, otišla je po lošim sektorima muzika koju sam gomilao za 99% džabe, na štetu izvođača i industrije. Ali bilo je tu zajebanih stvari, mnogo znanja. Bedak je što su blogovi zamrli, a ni ssk nije više tako blagonaklon. A i tu ima više od 10 godina cimanja. Šadaut za period kada mi nije bilo jasno zašto svi koji slušaju rep ne slušaju bar tri albuma dnevno. 
Naravoučenije. Čuvajte muziku pametnije, ako je i na eksternom ne drmajte mu prokleti kabal i nađite mu napajanje, ne budite amateri kao ja.
Naravoučenije drugo. Razmislite već sada kako biste sprečili nervni slom kada bi se nešto tog tipa desilo. U svojoj situaciji me je bilo blam da kenjam, tako da ni suzu nisam pustio. A i računam da par ljudi ima bar taj neki domaći rep koji mi treba. Za ostalo, šta sam bio rep džankić bio sam, idemo opet11111111.

Нема коментара: