недеља, 17. јануар 2016.

Willie Evans Jr - Introducin' / A$amov - And Now...



Album Vilijev je izbačen 2011. godine, zavrteo sam par traka odatle i jednu novu sa Batsouce-ovog tejpa. Traka je kratka i odlična, zato sam imao i potrebu da zavrtim. Vili radi svoju produkciju na albumu, prljava je i na, za mene, prilično neočekivan način kuca bitove. Naglasak je na originalnosti i kreativnosti (baš nije isto111), on je obični građanin do guše u hopu i izbacuje sve kroz trake. Štreb rep reklo bi se, mada meni je ta priča skroz realna u ovom slučaju, nije hipsteraj.



Willie Who? (Intro) 2:23
Introducin' 2:16
Dumbtron Featuring – Paten Locke1:29
Take 2 4:28
Sidewalk Shit 2:23
Cyber Sheik 4:23
Nerd English 2:16
Fisbawdup 2:26
Mega... 3:09
A$amov Featuring – J One DA, Paten Locke, Basic 5:17
Moon Foot. 2:38
Willie Evans Jr.! (Outro)

Bandcamp
Recenzija
Buy /Skini

Dobar je spot i meni jedna od dražih  sa albuma.



Isto važi i za ovu. Zbog bita pre svega.




Lik je nije od juče. 2005. godine je izbacio album sa grupom. Onakav kakav se može očekivati od nekih LA underground glava. Specifičan i klasičan. Lirički gledano vrhunski, instrumentali prate. Plus, svaki rep štreber može pratiti razvoj stila kod Evansa...


/plejlista je linkovana iznad

01. Intro
02. Past Futures
03. Hookslide
04. Bad News
05. Fem Fems
06. I Feel Real Good (feat. 9th Wonder)
07. Suckus
08. Supa Dynamite (feat. Mr. Lif)
09. Boom Box
10. Gonehead
11. Git Loose (feat. Akrobatik)
12. Seven
13. Say Somethin’
14. Help Me Sing
15. Standing Room Only (feat. J-Live/Wordsworth/Cassidy)

Download

Нема коментара: